Vakantiedag

3 oktober 2016 - Yogyakarta, Indonesië

Vanmorgen eerst rustig aan zitten ontbijten. Na het ontbijt even lekker gezwommen. Toen zijn Kees, Marja en ik, lopend naar de winkelstraat gegaan. Daar lekker in veel winkels lopen struinen. Lekker veel gekocht. We zijn met paard en wagen terug gegaan naar het hotel. Daar waren Arend en Rhea bij moeders op visite. Die waren ook op stap geweest, bij Radya op school wezen kijken en gekeken of ze ons ergens zagen. Nog even lekker met Rhea gezwommem, koffie gedronken. Kris kwam een lekkere watermeloen brengen, en bij gebrek aan moorkoppen, die bij de koffie genomen. Snel gedouched en weer op pad, Radya van school halen, gelijk even in zijn klas gekeken. Daarna bij de balletles van Rhea kijken. Voor ons gevoel gingen we van de ene kant van de stad naar de andere, en tjonge jonge jonge wat een verkeer. Ik zou hier niet durven rijden. Na het ballet naar een speciale winkel voor prinsessenjurkjes. Maar na al die koopjes die we hadden vandaag, vonden we deze te duur, de auto weer in en naar de winkel waar wij geweest waren. Toen we er eindelijk waren was hij dicht, dus van de week nog maar even langs. Daarna een pizza gegeten in een hele leuke tent en zo weer een dag voorbij.