Laatste dag

7 oktober 2016 - Yogyakarta, Indonesië

Vandaag de laatste hele dag van de vakantie. Vanmorgen vroeg ontbeten, we moesten Rhea om half 10 ophalen van school, daar waren we nog niet geweest. Daarna terug naar het hotel en lekker koffie gedronken en gezwommen. Om 12 uur moest Arend Radya gaan halen en wij gingen lekker voor een massage. Vandaag konden er maar 2 tegelijk, dus mochten me moeder en Rhea eerst. Kees, Marja en ik even naar de supermarkt gelopen voor de laatste dingen. Om kwart over 1, wij weer naar de massagesalon voor een lekkere massage. Daarna weer lekker in en om het zwembad geluierd. Vanavond met z'n allen uiteten. Morgenochtend koffers pakken, ben benieuwd of we alles erin krijgen, zoniet dan heeft onze Arend er morgen 3 waterkokers, 4 bekers en veel restjes shampoo, deo enzo bij. Morgenmiddag om 3 uur moeten we vliegen, jammer, maar vooral ook wel weer heel lekker hoor.

1. Cora:
    7 oktober 2016
    Nou jullie hebben een mooie vakantie gehad ..groetjes cora
  2. Marrie guijt klinkenberg:
    7 oktober 2016
    jullie hebben een mooie vacantie gehad een hele beleefenis ik wens jullie een hele goede reis terug en tot kijk weer doe Arend enzijn vrouw en kinderen de hartelijke groeten van mijn doei tot kijk
  3. Kees en Pauline:
    Hallo buurtjes en familie
    Jullie hebben een prachtige vakantie gehad.
    Een hele goede reis terug naar huis.
    Wij hebben jullie wel gemist hoor, het is toch stiller,
    dus wij vinden het fijn als jullie weer thuis zijn.
    Groetjes xx
  4. Wijnie en Krijn Schuitemaker:
    7 oktober 2016
    Goede eis teug en welkom thuis. Ik heb genotenvan je verhalen en foto's.