Bijkomen

2 oktober 2016 - Yogyakarta, Indonesië

Vandaag lekker rustig aan gedaan. We waren laat wakker en gingen pas om kwart voor 10 ontbijten. Daarna lekker even gezwommen en geluierd. Arend en Radya kwamen kijken wat de plannen waren. We wilden even de was wegbrengen en wat water kopen. Even gezellig met elkaar koffie gedronken, en afgesproken dat we om 7 uur zouden gaan eten. Even een rondje gelopen, was weggebracht en inkopen gedaan. Weer terug in het hotel, Marja, me moeder en ik, lekker naar de massagesalon aan de overkant en lekker de spieren loslaten masseren, genieten. Dat gaan we van de week vaker doen!! Om zeven uur met becak een naar het restaurant. Kees en ik pasten maar net aan in het bakje. Me moeder was met Rhea, Arend met Radya. Marja ging bij Kris op de moter.  Onze becak wou niet starten, de anderen allang weg en toen deed die van ons het pas. Gelukkig wist die man waar we naartoe moesten. Het goot ondertussen van de regen en waren onze broeken zeiknat. Lekker gegeten, ijsje gehaald en terug naar het hotel en leggen.

1. Gea Ruwaard:
    3 oktober 2016
    bedankt voor alle berichten en veel plezier
  2. Gea:
    3 oktober 2016
    Na gisteren ,een klimdag (wandeling) heb je wel een rust dag verdient
    Ook nog de groetjes van de haak meisjes hahaha