Super gave dag

4 oktober 2016 - Yogyakarta, Indonesië

Vanmorgen vroeg ontbeten want we ging om 9 uur naar Borobudur. Wat is het daar toch ontzettend mooi, zo groot en zulke mooie tekeningen in de wanden. Daar rustig rond gelopen, veel foto's gemaakt. Wat me nu opviel, heb ik vorig jaar niet gezien, dat er verschillende beelden zonder hoofd waren. Ze zijn ook volop aan het restaureren. Ik heb echt weer genoten van deze prachtige tempel, dat mensen dat vroeger (geloof 9de eeuw) dat al zo konden maken. Nadat we lang genoeg hadden rond gekeken weer naar de uitgang. Daar moet je dus langs allerlei winkeltjes. Als je per ongeluk alleen maar ergens naar kijkt, dan verwachten ze gelijk dat je het koopt, maar ik heb daar niks gekocht. Nadat we me moeder weer opgehaald hadden (die zat bij de ingang te wachten) weer de bus in. We gingen raften. Na wat overleg en een smeekbede van Rhea, besloten we met z'n allen te gaan, in 2 boten. Ja, ja me moeder ging ook mee! Onze Arend z'n gezin in de ene boot en me moeder, Kees, Marja en ik in de andere. We werden met een busje weggebracht om de route van 12km te doen. Wat hebben we weer een lol gehad, echt super leuk. Natuurlijk waren we kletsnat, maar niemand is er dit keer uit gevallen. We waren bijna klaar toen het begon te regenen en  te onweren, maar eenmaal onderweg naar het hotel begon het te storten. Nu (8uur) wachten tot het droog wordt zodat we kunnen gaan eten, karbonades geloof ik. Nog 4 nachten in dit hotel en dan zit het er al weer op ;-(( jammer.

1. Geertje:
    5 oktober 2016
    Wat een onderneming jullie hebben veel lef hoor zelfs moeders in de boot geweldig
    En wat een mooie omgeving, prachtig