Saai dagje

28 september 2016 - Kuta Lombok, Indonesië

vanmorgen om 5 werden we gewekt, we gingen naar de zonsopgang kijken. Het was een flinke klim. Marja haakte al snel af. We waren op 3/4 en toen wilde Rhea niet meer verder, en ik had het erg warm en vond dat een heel goed excuus om ook maar te stoppen. De rest is wel helemaal naar boven gegaan, wat dus heel mooi was. Rhea en ik zijn langzaam aan weer naar beneden gegaan en lekker op t strand gaan zitten. Daar zaggen we de kop van een schildpad boven t water uit komen, alleen hadden we dat niet door,( dacht nog wat een gekke vis). Arend zag dat het een schildpad was en zag in de verte ook nog 2 dolfijnen. Om 8 uur weer aan boord en ontbijten, pannenkoek met banaan. We gingen weer verder varen naar het roze strandje, nou echt roze was t niet. Moeders ging deze keer ook mee om even lekker te zwemmen. Wij weer gesnorkeld, en gezwommen en gezond. Weer terug aan boord weer op dat harde dek zitten ( ik heb er een beurse kont van) Daar kregen we te horen dat we vandaag toch niet naar de komodo's gingen, de plannen veranderen met het uur. We gingen naar een ander strandje en daar konden we eigenlijk alleen maar zonnen. Ook de vliegende honden vlogen niet, zeggen ze, maar we liggen ook bij een ander eiland. Nou morgen dan maar de komodo's en een lekker zacht bed en een warme douche.

1. Kees en Pauline:
    28 september 2016
    Hallo buurtjes en familie
    Leuk om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken.
    Het is wel een prachtig land hoor.
    Geniet er nog maar lekker van.
    Groetjes Kees en Pauline en kids
  2. Nel:
    2 oktober 2016
    Hallo luitjes

Leuk jullie foto's en verhalen.
    Wij zijn terug en hebben het ook fantastisch gehad, geniet nog maar even wij gaan dinsdag weer aan het werk
    Groetjes ook aan de rest