Radya's verjaardag

25 september 2016 - Senggigi, Indonesië

Vandaag was t zo ver Radya is 8 jaar geworden. Gisteravond slingers opgehangen, cadeautjes onder uit de koffers gevist. Vanmorgen moest hij op de tafel staan terwijl wij zongen, dit vond hij maar raar. De cadeau's vielen goed in de smaak, en er was een lekkere taart, kortom alles wat een jarige job maar wenst. Vandaag gezellig bij de villa gebleven. Kris heeft weer voor ons gekookt, kippensoep en een prutje van kippenlevertjes en krielaardappeltjes, rijst erbij en aanvallen maar, moet zeggen het was verrukkelijk. Vanavond even naar de supermarkt geweest voor een overlevingspakket voor de komende dagen. We gaan 4dagen op een boot langs eilandjes met als hoofddoel de komodo's spotten. We slapen aan dek op matrasjes en krijgen daar ons eten. Omdat we nogal kieskeurig zijn, dus toch maar wat dingen gekocht waarvan we zeker weten dat we ze lusten. Ik denk niet dat we internet hebben aan boord, maar de verslagen krijgen jullie dan hopelijk donderdag.

1. Wijnie en Krijn Schuitemaker:
    25 september 2016
    Heel veel plezier op de boot.
  2. Marrie guijt klinkenberg:
    25 september 2016
    Gefelciteerd allemaal en eengoede vaart en ik zie het een donderdag wel als ik thuis ben dan zit het voor mijn er op gr allemaal
  3. Geertje:
    26 september 2016
    Goede reis met de boot ik hoop dat jullie veel bijzondere plekjes tegen mogen komen wel een heel mooie omgeving heb je broer uitgekozen het lijken wel plaatjes uit een boek heel mooi dat we zo mee kunnen genieten geniet van de boot tocht. groetjes
  4. Jaap van Duijn:
    26 september 2016
    Nog hartelijk gefeliciteerd met Radya's verjaardag en een goede vaart op de boot.