Dag Bali, hallo Lombok

19 september 2016 - Senggigi, Indonesië

Vandaag zijn we om 11 uur op weg gegaan, naar de Ferry. Een rit van 2 uurtjes. Dan rij je door dit land en dan vraag ik me af of de mensen wel weten: Hoe mooi hun land is!! Alleen zo jammer dat ze er zo slecht voor zorgen (vinden wij met al onze westerse regeltjes) Maar nogmaals een ontzettend mooi land!! Bij de Ferry was het erg druk dus daar bijna 2 uur staan wachten voor we meekonden. En hier verbaasde het ons hoe ze de ruimte op de Ferry benutten. De auto's staan nog net niet tegen elkaar. De laatste vrachtauto's gingen er achteruit op zodat ze beter konden manoeuvreren. De oversteek duurde 4,5 uur, wat was dat een genot. Op het bovendek, in het zonnetje, genieten gewoon. We hebben ook nog dolfijnen gezien, wel 30, super mooie beesten. Ook zagen we vliegende vissen, ook apart om die van dichtbij te zien. We hebben de zon onder zien gaan, vanaf de boot, ook een mooi gezicht. Om half 8 kwamen we aan op Lombok, het was al donker dus niet veel gezien. Na wat zoeken hebben we de villa gevonden, een mooi huis met een mooie tuin en zwembad. Morgen bij daglicht zal ik foto's maken.

1. Areen:
    19 september 2016
    Dat was ook een reis waar veel geduld gevraagd werd...... Ben benieuwd naar de foto's. Enjoy!
  2. Wil:
    19 september 2016
    spannend lijk me erg leuk allemaal me zus de gr
  3. Geertje:
    19 september 2016
    Wel wel een hele onderneming maar wel bijzonders dat je dat allemaal kan zien
  4. Jaap van Duijn:
    19 september 2016
    Dat waren mooie foto's van het park. En jullie rijden met een mooie bus.